Παρασκευή 11 Αυγούστου 2006

Έκτακτο ανακοινωθέν

Αγαπητοί μου φίλοι,

με βαριά καρδιά σας ανακοινώνω ότι η κάτωθι υπογεγραμμένη, συγγραφέας του παρόντος ιστολογίου, αναγκάζομαι να σας αποχωριστώ δι'ολίγας ημέρας.

Αναχωρώ εντός ολίγων ωρών με κατεύθυνση Βόρεια, ενώ την Κυριακή, Θεού θέλοντος, θα καταβώ Νότια εις την νήσον Ύδραν, όπου σκοπεύω να παραμείνω μετά του καλού μου δια μίαν εβδομάδαν.
(Αν ακούσετε στις ειδήσεις για εμφάνιση Όρκας στο Σαρωνικό μη θορυβηθείτε)

Έτσι συνδυάζω Βόρεια και Νότια και σας απαλάσσω και από τα ψευδοδιλήμματά μου.

Την μόνη ευχή σας που επιθυμώ είναι να πάω και να γυρίσω σώα από την περίφημον Εθνική μας οδό.

Θα μου λείψετε. Να το ξέρετε.

Υ.Γ. Εύχομαι όταν γυρίσω να έχει τελειώσει το μαρτύριο των κατοίκων και επισκεπτών του Λιβάνου. Μαθαίνω από φίλη ότι στις Βρυξέλλες υπάρχει έκτακτη κινητοποίηση. Αν υπάρχει Θεός και ακούει, ας βάλει το χέρι του.

Θα προσέχετε κι εσείς, ναι;

4 σχόλια:

artois είπε...

Φιδιμέδεια, την ευχή μου για την εθνική και για όλους τους δρόμους σου.

(πώς θα σε αναγνωρίσω στην Ύδρα;)

enteka είπε...

kala na peraseis
:)

Ανώνυμος είπε...

Zωντανή σύνδεση με Ιφι από κεντροβόρεια με ενημερώνει ότι συντρώγει με κύριο Αργύρη Καμπούρη του EXTRA3 !!!!


Δεν ήξερες
Δεν ρώταγες;;;;;

Ιφιμέδεια είπε...

(στην πόλη για ακριβώς 3 ώρες)

Artois,

ήδη έδωσα στίγμα για την εμφάνιση της Όρκας Δολοφόνου... Προσέθεσε μεγάλες λουλουδάτες μπουτονιέρες, πλατύγυρο καπέλο, μεγάλα γυαλιά και -εκτός από τη Γεωργία Βασιλειάδου- έχεις κι εμένα.

Άλλο σημείο αναγνωρίσεως: θα συνοδεύομαι από τον ωραιότερο άντρα του νησιού (ξέρω, ήδη αναρωτιέστε τι κάνει μαζί μου: ας πούμε ότι του αρέσουν τα άγρια ζώα...).

Δώσε στίγμα μήπως σε αναγνωρίσω πρώτη εγώ!

Έντεκά μου,

σ'ευχαριστώ!!

Όσο για σένα άθλιε προδότη -ελπίζω να περνάς καλά εκεί που είσαι!- σε ζώσανε τα φίδια με τα υψηλά μου κονέ ε;

Που να γνωρίσεις και τον ατζέντη μου κύριο Ρέβη! Ετοιμάζω με την επιστροφή μου εκπομπή με τον Φίλιππο στην οποία θα αποκαλύψω πολλά για την προσβολή στην καλλιτεχνική μου πορεία! Και τότε θα τρέμεις κι εσύ και ο συνεταίρος σου εν αμαρτίαις!

Ο Φίλιππος μου υποσχέθηκε και Γιώργο Σταυρόπουλο. Δεν σας σώζει τίποτα!!!