Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2008

Όλοι λένε σ'αγαπώ

Σύμφωνα με τους κανόνες του νέου παιχνιδιού πρέπει να ανεβάσεις το τραγούδι που θα χρησιμοποιούσες για να πεις σ'αγαπώ.

Επιλέγω -χωρίς να ταιριάζει βέβαια με βάση τους στίχους του- το απολύτως αγαπημένο μου τραγούδι ever. Αν ναυαγούσα σε έρημο νησί, θα το έπαιρνα μαζί μου. Τόσο πολύ.

Κυρίες και κύριοι, ο George Michael τραγουδά το Kissing a fool.



Ευχαριστώ θερμά τον Cobden για την ευγενική του πρόσκληση και με τη σειρά μου προσκαλώ τον Ιούδα, τον Πρόβατο και τους φανταστικούς 7

15 σχόλια:

Θράσος είπε...

Ενδιαφέρουσα επιλογή..

enteka είπε...

how sweet!
:):)

Ιφιμέδεια είπε...

@Θράσος: δεν είναι ωραίο τραγούδι;

@Έντεκα: Πόσο το αγαπώ αυτό το τραγούδι δε λέγεται!

cobden είπε...

Ωραίο,Ιφιμέδεια! :)

Ιφιμέδεια είπε...

:))

Ιουδας Ισκαριωτης είπε...

αααα όχι κυρία μου! είπαμε να παίξουμε λίγο, μην το παρακάνουμε όμως!!!!

βασικώς αρνούμαι ευγενικώς την πρόσκληση και θα υποστώ τις συνέπειες...την επόμενη φορά θα μου κάνεις λιγότερη μερίδα κοτόπουλο :)

Ιφιμέδεια είπε...

Εντάξει Ιούδα μου, μη μου κακοκαρδίζεσαι! Στο κοτόπουλο όμως δεν κάνω σκόντο!!!

PAVLOS είπε...

Απίστευτη τραγουδάρα!

Ιφιμέδεια είπε...

Χαίρομαι που συμφωνούμε Παύλο (μα τι ωραίο όνομα που έχεις;)

Xilaren είπε...

είναι προδοσία να καλέσεις τον προβατάκο αφού ανέβασες τον George-ακι διότι όλο τον θάβει και πολύ με στεναχωρεί!!!

(george γιατί να 'σαι gay, τώρα που γίναμε επιτέλους γειτόνοιιιιι)

ήρθα - έσπειρα τη διχόνοια - φεύγω

Ιφιμέδεια είπε...

Γειτόνοιοιοιιιι;;;;
Ακούτε γειτόνοι;
Οι γειτόνοι μας (εν ιστολογίω του Κυρίου δεηθώμεν) είναι γειτόνοι με τον George!!!

Ζηλεύουμε πάρα πολύ.
Ασταδγιάλα που θα έλεγε και ο Αμνός...

the beautiful south είπε...

Ξέρεις να διαλέγεις Ιφιμέδεια :)

Ιφιμέδεια είπε...

Ευχαριστώ! Παρεμπιπτόντως κι εσύ.

Τι τέλειο:
http://www.youtube.com/watch?v=ysM9cSR6YqM

provato είπε...

αδελφούλα ευχαριστώ για την πρόσκληση! απάντησα ήδη!

μου αρέσει πολύ το τρραγούδι που διάλεξες. :-)

Ιφιμέδεια είπε...

Αδελφούλη μου,

το ήξερα ότι θα σου άρεσε! Χα!

Έρχομαι να δω την επιλογή σου!