(εναλλακτικοί τίτλοι του ποστ)
Πώς να χάσετε πάσα ιδέα για έναν έγκριτο εκδοτικό οίκο
ή
Πώς ξεπλένονται όλα με μελάνι και κομμένα δέντρα στην Ελλάδα
ή
Από τη μία έκδοση στην άλλη
Αντιγράφω το δελτίο τύπου του Εκδοτικού Οίκου και επισημαίνω με έντονα στοιχεία προς αρωγήν των επιπόλαιων αναγνωστών.
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα των τελευταίων χρόνων στο πρώτο της μυθιστόρημα-έκπληξη.
Μια νέα καλλιεργημένη γυναίκα, η Δανάη, ζει έναν έρωτα σημαδεμένο από τις ανεξήγητες σιωπές και τις βασανιστικές απουσίες του αγαπημένου της.
Αντιμέτωπη με το πιο κρίσιμο δίλημμα αυτής της επεισοδιακής σχέσης, προσκαλεί στο όνειρό της μια λαμπερή γυναικοπαρέα από χαρισματικές προσωπικότητες του 20ού αιώνα.
Ποίηση και χορός, θέατρο και κινηματογράφος, λογοτεχνία και φιλοσοφία, εικαστικές τέχνες, μουσική και τραγούδι, μόδα και ομορφιά, εκπροσωπούνται σʼ αυτή την ονειρική συνάντηση μέσα από φλογερές παρουσίες.
Η Μέριλιν Μονρόε, η Άγκαθα Κρίστι, η Μάρλεν Ντίτριχ, η Μαρία Κάλλας, η Εύα Σικελιανού, η Κοκό Σανέλ, η Βιρτζίνια Γουλφ, η Εντίθ Πιαφ, η Φρίντα Κάλο, η Σιμόν ντε Μποβουάρ, και άλλες πολλές, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα της Δανάης, πρόθυμες να τη βοηθήσουν να βρει τη λύση που αναζητά.
Μέσα από προσωπικές εκμυστηρεύσεις, σε μια ατμόσφαιρα θηλυκής αλληλεγγύης και συνενοχής, η οικοδέσποινα και οι καλεσμένες της αναλύουν απολαυστικά όσο και ανατρεπτικά το μικρόκοσμο των γυναικών: ευφυΐα και ταλέντο, δημιουργικότητα και τρέλα, στερεότυπα και χειραφέτηση, ερωτική επιθυμία και ανάγκη, πρότυπα γυναικείας ομορφιάς και τεχνάσματα ερωτικής αποπλάνησης, τα όρια του καθωσπρεπισμού και η ανάγκη για ελευθερία.
Παρίσι, Βιέννη, Ρώμη, Βερολίνο, Λονδίνο, Μαδρίτη, Τολέδο, Βενετία, Νέα Υόρκη και Δελφοί είναι μερικοί μόνο από τους σταθμούς σʼ αυτό το διαχρονικό ταξίδι σε μύθους και αλήθειες γυναικών.
Πόσο κρατάει ένα όνειρο σαββατογεννημένο; Το χάραμα οι καλεσμένες εξαφανίζονται σαν αστραπή. Το ρόδι σπάει. Και η Δανάη φτάνει στη λύση που ζητούσε, ανυποψίαστη για τα απρόσμενα σχέδια της θεάς Τύχης…
Αισθαντικό, κοσμοπολίτικο, βασισμένο σε αληθινές βιογραφίες, ένα πρωτότυπο μυθιστορηματικό πανόραμα του 20ού αιώνα, μέσα από τις ιέρειες της τέχνης και της διανόησης που τον σημάδεψαν.
Ακόμα να μαντέψετε τον/την συγγραφέα;
29 σχόλια:
Πόσα κλισέ! Πόση χαμένη φαιά ουσία! Πόση σπατάλη πόρων!
Πάω να διαβάσω καμιά αθλητική εφημερίδα του συζύγου για να στανιάρω!
Και τι καλά που θα κάνετε!
αρχικά σκέφτηκα Χρυσηίδα Δημουλίδου, αλλά δε μου κόλλαγε το "αέρινο". Αυτη δεν την ξέρω καν αλλά φαίνεται πολύ δυνατή!
γι'αυτό προτιμω να βλέπω gossip girl
Α, μπα?
δεν έπεσες πολύ μακριά.
Δεν μπορεί όμως να ζούσες στην Ελλάδα και να μην γνωρίζεις αυτή την προσωπικότητα της τέχνης και της διανόησης
ring a bell?
http://www.tempo.gr/ston-kosmo-mas/ellada/171----
Egw auth den thn xerw, alla to myalo mou phge sth Mimh Papandreou (asxeto?).
AX ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ!ααααααα!!!! φυσικά και την ξέρω, είχα ξεχάσει εντελώς την ιστορία!
Α-ΔΙ-ΣΤΑ-ΚΤΗ όμως ε?
Ποια είναι αυτή;;
Του Ζαχόπουλου;;;;
εγω που νομιζα οτι ειναι η συνεχεια του Μν του Ανδρουλακη;
Οντως, τι ποταμος κλισε και μπουρδολογιας;
Eγω δλδ. ειμαι πολυ ...αδαης που δεν γνωριζω την συγκεκριμενη κυρια;
Μα τι ...cultural events χανω, εδω, στη ξενητεια; :PPP
Κουμπαρα μου, κανενα tip πανω στο θεμα Ελληνικη Τεχνη και...παρα/
κατα/δια/νοηση? :)
@DonnaBella:
Κήδος στην διανοητική σας εμβέλεια και στην δυνατότητα επιτυχών παραλληλισμών. Είστε τόσο κοντά..!
@Α, μπα?
Όχι μόνο αδίστακτη αλλά και με σοβαρό έλλειμα αιδούς θα πρόσθετα.
@Μάνος:
Γιατρέ μου,
Αυτή ακριβώς!
@Marvin:
Ξάδελφε,
εύστοχη παρατήρηση!!
Θα μπορούσε να είναι το sequel: "Το Μν σέρνει καράβι".
Κουμπαρούλα,
ιδού το λινκ στην προ-ϊστορία της συγγραφέως σε άλλες εκδοτικές προσπάθειες.
http://www.tempo.gr/ston-kosmo-mas/ellada/171-zaxopoulos-tsekou
Μου θυμισε κατι το ονοματακι, αλλα ευτυχως που μου εστειλες το link και απο το σκοταδι με εριξες στο φως το αληθινον! ;)
Εφ οσον επιδιδεται και σε αλλους τομεις, η αξιοζηλευτη αυτη συγγραφευς,το επομενο...λογοτεχνικο
της εργο προβλεπεται να βγαζει νοκ αουτ το..Καμασούτρα! :PP
@Ελβα:
Ω, ναι, ναι, καταπληκτική ιδέα!
Άλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης!
Αχ και νά΄ξερε η Νανά σε τι χέρια θα έπεφτε το καμάρι της...
Όπου Νανά είναι η...;
Νανά Καλλιανέση,η ιστορική(και ηρωική) δημιουργός των εκδόσεων Κέδρος.
Αυτή που ενέπνευσε και στήριξε με κάθε τρόπο τον Βάρναλη, τον Τσίρκα,την Αξιώτη και τόσους άλλους(και έτρεχε μαζί τους σε ασφάλειες και εξορίες)και φυσικά η "πνευματική" μητέρα-φωλιά του ανυπέρβλητου Γ.Ρίτσου.
(όπως λέει και ο Κουμανταρέας "ο Ρίτσος στην κηδεία της ακολουθούσε πίσω πρώτος κι έκλαιγε σαν παιδί που είχε χάσει τη μάνα του").
Σ'ευχαριστώ γι'αυτό που έγραψες. Ομολογώ δεν ήξερα την Ν. Καλλιανέση, μόνο το έργο της μέσα από την πορεία του ιστορικού εκδοτικού οίκου.
Που προφανώς δεν αισχύνεται να μετατραπεί σε οίκο ανοχής των αναγνωστών του.
Ας εκδόσουν λοιπόν κι αυτοί το εθνικό τσουλάκι, ας την μετατρέψουν σε πονηρό θυληκό-κατεργάρα γυναίκα-διανοούμενη συγγραφέα, κι ας τρίζουν τα κόκκαλα της συχωρεμένης κι ας έρχονται στα μούτρα μας οι λάσπες.
Η τσέπη να γεμίζει. Αυτό είναι το μόνο ζητούμενο της εποχής μας.
Άφωνα!!!(από τους κεραυνούς σου,λατρεμένη μας!).
υγ.Στο "Χρονικό του Κέδρου" και κυρίως στον "Πλανόδιο Σαλπιγκτή" του Μένη Κουμανταρέα,υπάρχουν πλούσιες αναφορές για τη ζωή και το έργο της.
Φιλιά!
Αηδίες! Απλά ζηλεύετε που είναι ταλαντούχα και στο κρεβάτι και στην τέχνη!
Πρόκειται για αποκάλυψη μεγαλύτερη από αυτή καθ' αυτή του ιδίου του σκανδάλου Ζαχόπουλου! Είναι προφανές πως διαθέτετε το ένστικτο και την ματιά του ρεπόρτερ και πιστεύω πως είναι καιρός να απεκδυθείτε το ταγιέρ της αρχαιολόγου και να φορέσετε το δημοσιογραφικό γιλέκο (μην ανησυχείτε δεν μιλάω για κείνα τα παλιά τα ξεχειλωμένα με τις πολλές τσέπες, έχει λανσάρει η chanel καινούργια ιδιαιτέρως κομψά). Εγώ κι η δημοσιογραφική μου ομάδα σας περιμένουμε.
Μάκης Τριανταφυλλόπουλος
@Ι.Ι:
Με προκαλείτε να αποκαλύψω τις αρετές μου και να συγκριθώ, αλλά δεν καταδέχομαι :) Γνωρίζετε πόσο πολύ έχω εξασκήσει την υψηλή τέχνη της υπομονής. Ώστε νά το δικό μου πεδίο τελικά. :)
(άκου ζηλεύω την Τσέκου!)
Άγαπητέ μου κύριε Μάκη,
η πρότασή σας με τιμά αλλά φοβάμαι ότι πρέπει να αρνηθώ.
Ως αρχαιολόγος δεν φορώ καν ταγιέρ, εφόσον δεν ανασκάπτω εις γραφεία Γ.Γ., ώστε τι να απεκδυθώ; Το πτωχό μου τισερτάκι και το φθαρμένο μου πανταλόνι;
(εδώ υπόκρουση λυπημένο μπουζούκι παρακαλώ)
Μήπως να προτείνατε συνεργασία με την αποδεδειγμένα πολυγραφότατη και πολυτάλαντη Εύη; Εγώ η έρμη ένα ρημαδοβιβλίο γράφω εδώ και χρόνια και ακόμη να το τελειώσω.
Μετά τιμής,
Ι.
Με την άδειά σας κυρία μου, σπεύδω να προωθήσω την είδηση στους φιλομαθείς γνωστούς μου!
Ασφαλώς αγαπητέ μου.
Εξαπλώσατε το χαμρόσυνο μήνυμα με την ευχή μου!
για μια στιγμή σκέφτηκα, ποια είναι η εύη τσέκου.
και μετά θυμήθηκα!
ααααααααααααααα
ααααααααααα
αααααααααααα!
δεν το πιστεύω!!!
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ, ναι!
Δημοσίευση σχολίου