Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2006

Ο Ιαγουάρος Μέσα Του - Δύο φωνές

A.- Που είναι;
Β.- Κοιμάται.
Α.- Πώς είναι;
Β.- Όπως πάντα. Κάποιες μέρες είναι καλύτερες από άλλες. Τι συνέβη χτες στον κήπο;
Α.- Τίποτα. Προσπαθούσα να του εξηγήσω την κρισιμότητα της κατάστασης. Ως συνήθως, είχα την εντύπωση ότι δεν με άκουγε. Ο γάτος του έφερε ένα κομμάτι ύφασμα νομίζω. Δεν ξέρω τι ακριβώς. Και τότε με ρώτησε "Από που ακούγεται η μουσική;"
Β.- Alvaro, μίλησέ μου. Πώς ήταν πριν γίνουν όσα έγιναν; Θυμάσαι;
Α.- Θυμάμαι ότι ήταν ευτυχισμένος.
Β. Τι μεσολάβησε; Πές μου.
Α.- Δεν μπορώ. Θα μιλήσει εκείνος όταν θελήσει.
Β.- Alvaro, για να τον βοηθήσω πρέπει να μάθω τα πάντα. Μίλησέ μου. Αν τον αγαπάς, μίλησέ μου.
Α.- Θα μιλήσει εκείνος όταν θελήσει.
Β.- Δώσε μου το δίσκο. Θα τον ανεβάσω εγώ.



Example

2 σχόλια:

I.I είπε...

α) τι είχε ο δίσκος?
β) που το πας; που το πας;

Ιφιμέδεια είπε...

Δεν έχω ιδέα που πάει. Αλήθεια.
Γράφεται μόνο του ως αλληγορία για ψυχοθεραπευτικούς λόγους και ως άσκηση εναλλαγών ύφους.
Έχω μια κεντρική ιδέα και παίζω.
:))