Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

Κυρίες και κύριοι

Αν δεν με έπαιρνε κυριολεκτικά από το χέρι ο Θ. δεν νομίζω ότι θα μπορούσα να ανταποκριθώ σε αυτόν τον Ιούνιο. Με κάθισε στην καρέκλα με το ζόρι και με επέβλεπε προκειμένου να γράψω ό,τι έπρεπε, μου κουβάλησε βιβλία, μου έλυσε τα προβλήματα-προσχήματα, αναγκάστηκα να στρωθώ (με πολλή γκρίνια, μούτρα, μυξοκλάματα). Έτσι μου έρχεται να τον ξαναπαντρευτώ.


Στο μεταξύ, αν δεν το κάνετε ήδη, πρέπει οπωσδήποτε να διαβάζετε άπαξ ημερησίως Πρόβατο. Ο άνθρωπος έχει βάλει το ιστολόγιό του σε άλλη διάσταση, γράφει απίστευτα. Όταν κερδίσω το τζόκερ θα του ανοίξω περιοδικό κι όλοι εσείς εκεί έξω δημοσιό- ή ιδιωτικο-γραφίσκοι θα πρέπει να περάσετε από το γραφείο-κρεβάτι του για να σας δώσει μία στήλη. Με ή χωρίς κουπόνι για σεκσάκοι.



Αγαπημένο blog που διαβάζω συχνά, αλλά δεν έχω στα λινκς, ούτε έχω ποτέ αφήσει σχόλιο (τι να της πω κι εγώ απ'τη ζωή μου), της κορυφαίας στον τομέα της Judith Weingarτen, Zenobia: Empress of the East. Η Weingarten έχει με την Ζηνοβία κόλλημα παρόμοιο με αυτό που έχω έγω με την Ιφιμέδεια. Μόνο που αυτή έχει γράψει κι ένα άπαιχτο βιβλίο.


Εντός ολίγων ημερών ξεκινά το θερινό πρόγραμμα αυτού του μπλογκ, γνωστό και ως 5 έξω-2 μέσα. Οι οιωνοί είναι καλοί για το φετεινό καλοκαίρι, ώστε θα έπρεπε κανονικά να ανησυχούμε. Όμως, όπως λέει ο Καβάφης, οι άνθρωποι είναι τα "βιαστικά κι άπειρα όντα της στιγμής" κι έτσι ανέμελοι σχεδιάζουμε τις αποδράσεις από τις καυτές κατα-πιέσεις που αναμένεται να δεχτούμε.
Εννοείται ότι τα ποστ θα αραιώσουν αλλά δεν θα χαθούν. Σαν τα τελευταία μαλλιά των φαλακρών που έρχονται από το πίσω μέρος του κρανίου στο μπροστινό, υπόμνηση τριχοφυίας (εντάξει αν δεν είναι αυτό ο ορισμένος του γράφω τρίχες, δεν ξέρω τι είναι)





Σήμερα η μαμά μου έχει γενέθλια!




Yo!reeka, σου θυμίζει τίποτα;

20 σχόλια:

Marvin είπε...

δεν το μπορω αλλο αυτο το τουαιλαιτ που λεει και ο προβατος βρε ξαδερφη... Σημερα εχω κι εγω γενεθλια, εχει και η θεια; Μα τι γινεται;

Ιφιμέδεια είπε...

Εντάξει, ΟΚ. Μας κάνει πλάκα ο Θεός. Τώρα δα μας βλέπει και γελάει, δηλαδή έλεος.

Χρόνια πολλά κάζεν! Χιλιόχρονος!

enteka είπε...

πολλές ευχές στη μαμά!

Ιφιμέδεια είπε...

Ω, ευχαριστώ πολύ!

varometro είπε...

Χρόνια πολλά προς την γενεθλιούσα. "Τα χρόνια του Αβραάμ και τα καλά του Ισαάκ. Αρχοντονοικοκυρά παινεμένη και δαχτυλομετρούμενη". Κι όσο για τον δεύτερο γάμο θα πρέπει να ξέρεις πως ζούμε σε ευνοούμενο κράτος και ουδείς μπορεί να καταδικαστεί δεύτερη φορά για το ίδιο αδίκημα!

YO!Reeka's είπε...

προσπάθησα αλλά δεν ενθυμήθην. να υποθέσω ότι είναι κάπου στην Πιερία;!

Provato είπε...

ομαγκόντ ομαγκόντ που θα έλεγε και μία ψυχή!

χρόνια πολλά στην μαμά με την οποία έχω και εγώ συγγένεια, δεν το συζητώ.

επίσης, χρόνια πολλά στο μαρβινίδιο, θα του ευχηθώ από κοντά στο μπλόγκ του.

όντως τουάη λάητ ζόουν...


όσο για την προσφορά σε διεύθυνση περιοδικού, σούπερ δέχομαι! ναιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι.


ζουλεύω εν τω μεταξύ την παραλία του γιορήκα. που είναι πες τώρα

Ιφιμέδεια είπε...

Βαρόμετρε,

θενκς για την ευχή-αναφορά στον πολυαγαπημένο Μπακαλόγατο. Σαν να άκουγα και τη φωνή της φοβερής Μαρίκας Νέζερ μαζί ένα πράμα. ;)

Η αλήθεια είναι ότι δεν στέκει πουθενά στον κόσμο (παρά μόνο σε δικτατορίες ίσως;) να ξαναδικαστεί ο κατηγορούμενος. Ας τον αφήσω να εκτίσει τα ήρεμος τα ισόβια -εκτός αν στο μεταξύ απηυδύσει και ζητήσει αναψιλάφηση της δίκης...

Ιφιμέδεια είπε...

@Υο!reeka:

αχ, τα νιάτα, τα νιάτα, τι εύκολα που ξεχνούν (και περνούν, άσχετο!).

Ιδού τι έγραφες λιγότερο απο έναν χρόνο πριν (από τώρα ξεμωράθηκες μπαμπά;)

http://yoreekas.blogspot.com/2007/09/part-i.html

Ιφιμέδεια είπε...

Αχ, και σου αξίζει η διεύθυνση παιδί μου. Αδικείσαι και το ξέρεις.

Και όταν σου ανοίξω το περιοδικό θα γράφουμε στο εσώφυλλο
Εκδότης Ιφιμέδεια
Διευθυντής Πρόβατος

και θα μας παρακαλάνε οχτροί και φίλοι και τάχα-μου-δήθεν-αξιόλογοι μπλόγκερς να γράψουν έστω μιά μικρή παράγραφο, κι εμείς τίποτα εκεί, αμείλικτοι "θα σας ειδοποιήσουμε". Αλλά επειδή είμαστε μεγάλες καρδιές θα λέμε εντάξει, τα στρεϊτόνια να περάσουν από την εκδότρια και τα γκεϊτόνια από τον διευθυντή και εγώ θα είμαι ντυμένη Αλέξις (ξέρεις, όπως στη δίκη) και εσύ θα είσαι τουλάχιστον Ντεξ Ντέξτερ και βάλε και θα τους δείξουμε εμείς!

Πώς θα το λέμε το φανταστικό (παίζω με τις λέξεις, με πιάνεις ε;) περιοδικό μας;

Ευχαριστώ για τις ευχές πολύ! Η παραλία είναι το λεγόμενον "Καστράκι" μεταξύ Τολού και Δρεπάνου στην ένδοξη Αργολίδα.

Provato είπε...

συμφωνώ με όλα όσα γράφεις. η ιδανική δουλειά είναι αυτή.


το περιοδικό θα λέγεται Σεξάκοι Στην Πόλη.

τό χουμε σου λέω μανίτσα!

μιλάμε δικιά μου είσαι πολύ ξηγημένη

Ιφιμέδεια είπε...

Μήπως Σεκσάκοι στην Πόλη;

Γουατέβερ. Η επιτυχία είναι σίγουρη σου λέω. Γιατί μας αξίζει (νατο, πάλι το διαφημιστικό).

κίσσες (όχι τα πουλιά, τα φιλιά)

YO!Reeka's είπε...

ΑΑΑ! (ρεζίλι έγινα) τι καλά τι καλά τι καλά
ελπίζω να περάσατε ωραία
(μα καλά τι μνημονικό είναι αυτό που έχεις; εγώ δεν θυμάμαι τι έφαγα πριν από μια ώρα)

Ιφιμέδεια είπε...

Τώρα μάλιστα! Απο μνημονικό τι να σου πω; Το χειρότερο όλων των εποχών. Απλώς το Καστράκι είναι πολύ αγαπημένο λοκέϊσον και γι'αυτό το θυμάμαι ότι είχες πάει κι εσύ.

Κίσσες και σε σένα.

Dr.Φλάντζας είπε...

Σεβαστή μου Οπλίτισσα Υπ. Εκπολιτιστικών Διαδραστικών Δρωμένων Κε Δράσεων:

Σας παίρνω απο την χείρ να σας καλέσω είς παρασημοφόρισην δια τας υπηρεσίας σας υπερ του Τζατζουφικού Αγων μας.

Καλόν καλοκαιριον,
Sgt.Φλάντζας

Ιφιμέδεια είπε...

Σεβαστέ μου Στρατάρχα,

οποία τιμή!

Ιφιμέδεια

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Μιμης Ζερβος είπε...

να χαίρεσαι τη μαμά σου βρε.. και το Θ...

Ιφιμέδεια είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Ζερβέ μου!

Xilaren είπε...

Να χαίρεσαι τη μανούλα έστω και με μεγάλη καθυστέρηση. μπράβο για τον καλό σου και να ξεκουραστείς

φιλιά πολλάαααααααα