Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

Colorless green ideas sleep furiously

O Noam Chomsky στις Συντακτικές Δομές, το 1957, νόμιζε ότι δημιουργούσε μιά φράση που είναι μεν γραμματικά ορθή, αλλά παραδειγματικά ακατανόητη.




COLORLESS GREEN IDEAS SLEEP FURIOUSLY




Αγαπητό μου ιστολόγιο,

έχω να σου δηλώσω με αυταρέσκεια ότι το πρωί της Δευτέρας, 14 Ιουλίου 2008, η φράση αυτή, από την αρχή ως το τέλος της, απέκτησε ένα απολύτως λογικό νόημα γιά μένα.


Μπορεί να φταίει που συναντήθηκα μετά από καιρό με τον πιό κακό άνθρωπο που έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου.
Ναι. Αυτό φταίει.



Είδα ξεκάθαρα τις άχρωμες πράσινες ιδέες να κοιμούνται μέσα του οργισμένα.
Ψέμματα.
Δεν τις είδα. Τις άκουσα.


Ο Θ., στα deck της ζωής μας, έβαλε όπως πάντα την καλύτερη υπόκρουση.


Nick Cave and the Bad Seeds, People ain't no good.








It ain't that in their hearts they're bad


They can comfort you, some even try


They nurse you when you're ill of health


They bury you when you go and die


It ain't that in their hearts they're bad


They'd stick by you if they could


Ah but that's just bullshit


People just ain't no good


Ας εικονογραφήσει το ποστ ένας τοίχος από το Βαρούσι των Τρικάλων. Και εσείς να προσευχηθείτε βαθιά και ειλικρινά να αντέξω, έτσι;


15 σχόλια:

astraxan είπε...

Ιφιμέδεια,
Πιστεύω ότι το πράσινο είναι ένα χρώμα που έχει έντονη ενέργεια χωρίς όμως να διαθέτει επιθετικότητα. Το καλύτερο αντίδοτο για έναν κακό και επιθετικό άνθρωπο, “πετά του” το πράσινο στα μούτρα, για να δεχτεί την δύναμη και την έντονη προσωπικότητα του χρώματος αυτού με τρόπο πολύ απαλό και ήρεμο και τότε τον έχεις τσακίσει στα δύο. Να είσαι ήρεμη και όχι furious γιατί έτσι θα κάνεις τον κακό να σε δει έτσι όπως αυτός θέλει.
Λατρεύω το πράσινο με όλες του τις αποχρώσεις είναι για μένα το καλύτερο χρώμα.
Καλός ο Cave αλλά είναι πολύ “μαύρος” για καλοκαίρι.
Εγώ έβαλα μαλλί rasta και έγινα ρέγγε.
Be cool sister.

7Demons είπε...

Ψέματα.
Το πνεύμα μας είναι ο μόνος δήμιός μας.

Οι πράσινες ιδέες ξυπνούν σιγά-σιγά οργισμένες-κι αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό,στη μύκονο η ασύρματες διαδικτυακές συνδέσεις είναι μια παπαριά και μισή,στην νόσο βιώνει κανείς το μέγα ρατσισμό,μια ελληνοαμερικάνα συνεχίζει να μας σπάει τα νεύρα
(αλλά όχι πάντα),απεχθανόμαστε το γενιτσαρισμό των healthy food and vitamins maniacs μπρούκληδων,θέλουμε να ψεκάσουμε με ζιζανιοκτόνο τα celebritοπαράσιτα,είναι ανεπίτρεπτο να διαβάζει κανείς Ρίτσο στο νησί αυτό(προσβάλεται η Μνήμη του δημιουργού)και η ζωή ίσως να είναι η εφιαλτική εκδοχή ενός ονειροδράματος...

"...Μετεβλήθη εντός μου ο ρυθμός του κόσμου."

Αλληλούια.

varometro είπε...

Άσε τα κουλτουριάρικα και πες όνομα και διεύθυνση του τύπου.

Τσάρλς - Εκτελεστής της νύχτας - Μπρόνσον

ε είπε...

θα αντεξετε ειμαι σιγουρη.
(καλου κακου δωστε ονομα και διευθυνση στον τσαρλς :)

Xilaren είπε...

έλα, κουράγιο

xxx

habilis είπε...

Το πνευμα καμια φορα ειναι σαν το οινοπνευμα το οποιο εχει και μεγαλο βαθμο πτητικοτητας , χανεται σαν τον ατμο ...[την φωτο σχολιασα} ... :-]]

Μιμης Ζερβος είπε...

ως τρικαλινός δηλώνω αντυπωσιασμένος απο τα πατριωτάκια μου που εν γένει τα σνομπάρω..εσύ όμως πως βρέθηκες στο βαρούσι?εεεεΕ?

Ιφιμέδεια είπε...

@astraxan:

Ασφαλώς το πείραμα με το πράσινο χρώμα αξίζει να γίνει και θα σας ενημερώσω δια τα αποτελέσματα.
Το ράστα σας πάει τρέλλα. Και είναι όντως πολύ καλοκαιρινό!!

Ιφιμέδεια είπε...

@7 demons:

Μα δεν είναι και κατάσταση με σας και τη Μύκονο! Τι σχέση αγάπης-μίσους είναι αυτή; Εισηγούμαι κατεπειγόντως ταξίδι ως την ουσιαστική μακρινή Δήλο και ακολούθως την συγγραφή σχετικού ποστ στο ιστολόγιό σας για μας τους κοινούς θνητούς που δεν θα δούμε Κυκλάδες φέτος το καλοκαίρι.

Ιφιμέδεια είπε...

@Βαρόμετρο:

Έπρεπε να το έχεις καταλάβει ότι ο πιό κακός άνθρωπος που έχω συναντήσει είναι γυναίκα ;)

Όνομα και διεύθυνση ε; Με σπρώχνεις προς την ηθική αυτουργία -και οι αντιστάσεις μου είναι τόσο λίγες...

Ιφιμέδεια είπε...

@ε:

Ναι, έτσι νομίζω κι εγώ. Θα αντέξω. Οι απώλειες με ανησυχούν ωστόσο...

Ιφιμέδεια είπε...

@Xilaren:

Αχ, μα θα βαρεθήκατε πιά να με ενισχύετε. Αν ακούσετε για κανέναν βραβείο κλαψοιστολογίου ειδοποιάτε!

Ευχαριστώ για τις θετικές σκέψεις!

Ιφιμέδεια είπε...

@habilis:

Πτητικότητα! Τι ωραία λέξη!

Ιφιμέδεια είπε...

@Μίμης Ζερβός:

Αγαπητέ μου κύριε Ζερβέ,

είμαι σίγουρη ότι δεν μπορεί να σνομπάρετε τα πατριωτάκια σας όσο νομίζετε.
Να, π.χ. εμένα δεν νιώθω να με σνομπάρετε καθόλου.

;)

Xilaren είπε...

Πφφφ, σιγά την γκρίνια! σε πάω μία κοντρίτσα άνετα :Ρ

(μπαααααμιέδες!)