Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Μιά κιθάρα κολάρο

Έχω μέρες τώρα που σκέφτομαι έντονα μιά εικόνα.
Ο Lenny Kravitz είναι στο παρασκήνιο της συναυλίας του στο Terravibe και ξαφνικά συνειδητοποιεί πόσο χάλια είναι το γκρουπ που του έκλεισαν να του κάνει support. Βγαίνει ψύχραιμος στη σκηνή. Το κοινό παραληρεί. Οι Ονιράμα ζουν το απίστευτο όνειρο να παίξουν ΜΑΖΙ με τον Lenny στην ίδια σκηνή. Η φάλτση φωνή του Αρναούτογλου junior γίνεται ακόμη πιό φάλτση από το τρακ. Ο Lenny προχωρά ψύχραιμος στο κέντρο της σκηνής κρατώντας την κιθάρα του. Πλησιάζει τον τραγουδιστή και του φοράει την κιθάρα κολάρο. Βουτάει την ηλεκτρική κιθάρα που βασανίζει ένα άλλο μέλος του γκρουπ και παίζει τις πρώτες νότες του Are you gonna go my way ενώ διώχνει με κλωτσίδια τους υπόλοιπους του γκρουπ από τη σκηνή. Αν ήξερε ελληνικά φαντάζομαι θα έλεγε και 'ουστ'.


7 σχόλια:

I.I είπε...

πιπέρι στο στόμα...

Ιφιμέδεια είπε...

Των Ονιράμα;
Νομίζω η κιθάρα και τα κλωτσίδια αρκούν.

astraxan είπε...

Εγώ αυτούς τους Onirama δεν τους ήξερα καθόλου, από περιέργεια έβαλα και τους άκουσα από το youtube. Πραγματικά αναρωτιέμαι ποιος είχε την ιδέα να τους βάλει support group μαζί με τον lenny, δεν ταιριάζουν καθόλου, περισσότερο πιστεύω θα ταιριάζανε με το στιλ του Ρουβά. Τους αξίζει ένα θερμό γιουχάρισμα, εάν πας στην συναυλία σε παρακαλώ Ιφιμέδεια ρίξε ένα και για μένα.

Ιφιμέδεια είπε...

Φίλτατέ μου Astraxan,

χαίρομαι πολύ που με δικαιώνετε! Τώρα που το γράψατε με κάνετε κι αισθάνομαι καλύτερα: δεν χρειάζεται να καταφύγει ο Lenny στην αυτοδικία! Ο λαός θα τους δώσει το μεγαλύτερο χαστούκι!

(δυστυχώς δεν θα είμαι εκεί να δω τον πολυαγαπημένο μου Lenny...ίσως και γι'αυτό έχω τα διαόλια μου..)

Provato είπε...

α εσύ είσαι πραγματικά καλόκαρδη. εμένα οι φαντασιώσεις για του ονιράμα, αλλά και το 99% της ελληνικής μουσικής ξεκινάνε από ευνουχισμούς και ανεβαίνουν σε οδύνη (για κείνους) και ηδονιέ (για μένα).

επανέλαβε δυνατά: ζώτη η ηδονιέ!!!

Pastaflora είπε...

Ώρες - ώρες ακούγοντας κάτι τέτοιους τύπους, ξυπνάει ο κάφρος μέσα μου και ονειρεύομαι πολιτιστικά γκούλαγκ: στη μέση δεμένοι ο Φοίβος και οι Onirama και από τα μεγάφωνα να παίζει πειραματική μουσική της Νέας Γουινέας σε εκτέλεση με ξυλόφωνα και ομπόε σε κρα τρίζονα!

Ιφιμέδεια είπε...

ΧΑΧΑΧΑ!! πόσο ταιριαστό μαρτύριο καθόσον μάλιστα στη Νέα Γουϊνέα ζουν ακόμη φυλές κανιβάλων!!!

Πάσταφλώρα μου σας πεθύμησα. Ελπίζω να βαίνουν όλα κατ'ευχήν ;)