Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Γκουχ-γκουχ! Την προσοχή σας παρακαλώ...

Ο Ερμής αναζητά έναν σύντροφο.

Έναν σύντροφο που θα του ανοίξει το σπίτι του και την αγκαλιά του και θα είναι έτοιμος να περάσει μαζί του μια πολύχρονη σχέση ζωής. Έναν άνθρωπο για να μοιραστεί τα δύσκολα και τα εύκολα, που δεν θα τον προδώσει με την πρώτη ευκαιρία, δεν θα τον βαρεθεί και δεν θα τον δει σαν παροδικό παιχνίδι, αξεσουάρ ή ό,τι άλλο.


Ο Ερμής είναι έτοιμος να δώσει και να πάρει πολλή αγάπη.


Αν υπάρχει εκεί έξω ένας άνθρωπος που θέλει το ίδιο, ας στείλει ένα mail στο cerameia παπάκι yahoo τελεία com



(στη φωτό βλέπετε πόσο του πάνε τα κόκκινα)


Λάβετε παρακαλώ υπ'όψιν ότι ο Ερμής είναι 1 1/2 χρονών, διασταύρωση beagle με λαμπραντόρ (πιθανότατα), περίπου 30 κιλά, πολύ φιλικός και πολύ καλός φύλακας. Είναι κατάλληλος για εξοχική κατοικία ή σπίτι με κήπο. Κι αν βρίσκεστε εκτός Αθηνών, μην νοιάζεστε. Η αγαπημένη μου φίλη που έχει αναλάβει να του βρει το καινούργιο του σπίτι, θα κανονίσει να έρθει ο Ερμής σε σας.


9 σχόλια:

YO!Reeka's είπε...

ωραίο σκυλάκι. μακάρι να είχα κήπο.

Ιφιμέδεια είπε...

Μακάρι όντως. Διότι μαζί σας θα πέρναγε και καλά..

Pastaflora είπε...

Ελπίζω το γλυκύτατο μουσουδάκι να βρει σύντομα μια καλή οικογένεια.
εμείς πάλι είμαστε γατόφιλοι, σε πείσμα των γειτόνων που είναι μη φιλόζωοι.

Ιφιμέδεια είπε...

Ελπίζω κάτι να γίνει Πάσταφλώρα μου! Η φίλη μου τρέχει να τον γλυτώσει από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες του που τον βαρέθηκαν (!!)...

varometro είπε...

Πολύ καλός ο Ερμής! Που τον βρήκε η φίλη σου; Επειδή είχα σκυλί πολλά χρόνια μπορώ να διαβεβαιώσω πως το συγκεκριμένο σκυλί είναι εξαιρετικός σύντροφος και ιδιαίτερα καλό με τα παιδιά. Επίσης είναι σε καλή ηλικία με την έννοια ότι μπορεί να εκπαιδευθεί. Θα κινήσω τα κονέ μου μπας και βρούμε κάποιον/κάποια που να τον θέλει. Η φίλη σου δεν μπορεί να τον κρατήσει με τίποτα;

Ιφιμέδεια είπε...

Η φίλη μου έχει ήδη ένα μεγάλο σκυλί σε ένα μικρό διαμέρισμα και καταλαβαίνεις τι γίνεται...

Τον Ερμή τον είχε αγοράσει αλλά δεν τα πήγε καλά με τον άλλο της σύντροφο και του βρήκε μιά συγγενική της οικογένεια που κάποια στιγμή όπως έγραψα άλλαξε γνώμη...

Θα τους τον πάρει γιατί την απειλούν ότι θα το βγάλουν στο δρόμο και θα τον έχει σε πανσιόν μέχρι να βρει οικογένεια.

Σε ευχαριστώ ΠΑΡΑ πολύ που μπαίνεις στη διαδικασία να σκεφτείς μιά λύση!

Dr.Φλάντζας είπε...

Αγαπητή κυρία Ιφιμέδεια:

Μέσα από καρδίας σας εύχομαι να είναι καλός ωσάν τον παπαγάλον μου. Να σκαρφαλώνη εις τον ώμον σας, να τρώη όλη την καναβουροτροφήν κε να σας μιμείτω με την φωνούλαν του.

Του έυχομαι ένα καλόν σπίτι κε αφενδικόν,
Dr.Φλάντζας

Ιφιμέδεια είπε...

Σεβαστέ μου δόκτορα,

όταν θέλετε είστε και ποιητής. Και με τις λίγες λέξεις σας μου φέρατε στο προσκήνιο της μνήμης τον κόκορά μου τον Λουδοβίκο τον οποίο είχον ως παιδίσκη εκπαιδεύσει να υποδύεται τον λευκό παπαγάλο: καθόταν στον ώμο μου, έτρωγε από το χέρι μου, μου μιλούσε.

Άθελά σας μοι εφέρατε ένα δάκρυ στα μάτια,

Ιφιμέδεια

hnioxos είπε...

Καλέ κυρία Ιφιμέδεια μην κλαίτε κι ελάτε να παίξουμε ένα μπλογκοπαίχνιδο...