Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

The exquisite corpse will drink new wine


O Yellow Kid εμπνέεται από το γνωστό παίγνιον των Dada και μας καλεί να παίξουμε μαζί του.


Ο Ηνίοχος λαμβάνει την πρόσκληση και με τη σειρά του προσκαλεί μεταξύ άλλων κι εμένα.


Οι κανόνες, τους οποίους αντιγράφω από τον Ηνίοχο που αντέγραψε τον Yellow Kid είναι οι εξής:


Πρέπει να χρησιμοποιήσουμε φράσεις από πέντε μπλόγκερ της επιλογής μας και να σχηματίσουμε με τις φράσεις αυτές μια καινούργια φράση


Επίσης


Α. Η επιλογή της κάθε φράσης από τον κάθε μπλόγκερ να μην μην ξεπερνά τις τρεις λέξεις και να επιλέγεται από τους χρήστες με όσο το δυνατόν τυχαίο copy/paste.


Β. Δεν έχει σημασία αν στο τέλος η πρόταση ή η παραγραφός βγάζει νόημα. Αυτό είναι και η πλάκα! Αποφύγετε να "ωραιοποιήσετε" το αποτέλεσμα, και αφήστε την ως έχει.


Γ. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε φράσεις απο ήδη επιλεγμένους μπλόγκερ.



Επιλέγω να αντιγράψω από τους Πασταφλώρα, 7 demons, Misirlou Oubliez, Έντεκα, και Gravity and the Wind και συγχρόνως τους προσκαλώ να συνεχίσουν.



Η δική μου φράση είναι αυτή και προέκυψε βάζοντας όσες λέξεις έπιανε τυχαία το ποντίκι (συνήθως τέσσερις-πέντε):








Έχω την εντύπωση όμως ότι η ανωτέρω φράση βγάζει κάποιο νόημα... Χμμ.

12 σχόλια:

7Demons είπε...

Το αποτέλεσμα το βρίσκουμε άψογο!

Σε ευχριστούμε θερμά και για την πρόσκληση,αλλά περισσότερο για την τιμή να επιλέξεις κάτι και από εμάς.

Υποσχόμαστε ότι θα παίξουμε κι εμείς!

Φιλιά X 7.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Βγάζει και παραβγάζει νόημα, λολ

υγ πολύ ενδιαφέρον σαν παιχνίδι

hnioxos είπε...

χαχαχα, η δική σου βγάζει νόημα, η δική μου καθόλου!

enteka είπε...

τέλεια ιδέα τέλειο αποτέλεσμα!!

Ιφιμέδεια είπε...

@7 demons:

Αναμένω με αγωνία να δω το αποτέλεσμα. Είναι όντως ενδιαφέρουσα ιδέα!

Ιφιμέδεια είπε...

@Παύλος:

Χαίρομαι που κι εσύ κάτι κατάλαβες από το ακατανόητο!

Ιφιμέδεια είπε...

@Έντεκα:

Περιμένω τη συμμετοχή σου!
(η δική σου φράση στη δική μου παράγραφο ήταν το κλειδί!)

Ιφιμέδεια είπε...

@Ηνίοχος:

Ηνίοχε το νόημα όμως είναι να παιχτεί το παιχνίδι με ένα προϊόν σαν τη δική σου φράση. Εγώ σχεδόν απογοητεύτηκα με τη δική μου!!!

Ευχαριστώ κι από εδώ για την πρόσκληση!!!

cyrus είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ, Ίφι, αλλά δεν--

Μη μου κρατήσεις κακία...

Ιφιμέδεια είπε...

Ε, όχι και να σου κρατήσω κακία!!!

:)

Pastaflora είπε...

Είναι πολύ ζεν τελικά!
Σαν σουρεαλιστικό χαϊκου!

Ιφιμέδεια είπε...

Ναι, και με κάποιο περίεργο τρόπο φαίνεται να βγαίνει κάποιο νόημα!!