Σάββατο 15 Απριλίου 2006

Στους μυστικούς επτά


[The Beast with the Seven Heads,
From the Bamberg - Apocalypse
About 1020, Bamberg, Staatsbibliothek]

Και οι Δανοί Saybia τραγουδούν:

7 demons



Hold your breath
Say no more
You've spent the last few hours
Condemning what I said
What did I say?
But I save the best for you
No matter what you think is true
And now 7 demons riding on my back

Candle light
And inner sight
A perfect evening ruined
Cancelled by a single word
A single word
But I save the best for you
No matter what you think is true
And now 7 demons riding on my back
Get of my back
Get of my back

5 σχόλια:

Damsel in Stress είπε...

Πολύ το πάω τούτο δω το blog. Είναι παντελώς "όρτσα" και περιέργως πως στα μέτρα μου.

Είδα και το άλλο. Χα! ;-)

Ιφιμέδεια είπε...

Επιτέλους είδαμε σημείο ζωής!
Να σταματήσω να φωνάζω στα blog των άλλων τ'όνομά σου (μα τι ρομαντισμός...).
Έλα γρήγορα-ανάγκη άμεσος-ελπίζω να είσαι καλά!

Καιρός μου ήτανε να κολυμπήσω στα κύματα του διαδικτύου. Αρκετά σχολίασα, ας σχολιαστώ κι εγώ...

Ανώνυμος είπε...

Ποια η γνωμη σας για τις μειονοτητες;
-Α δεν ξερω χρυσο μου, εγω εχω μονο πλεονεκτηματα
Αντζελα Δημητριου

Πρεπει να ευγνωμονουμε τον Θεο που ειμαστε Ελληνες και εχουμε αυτην την τοσο ωραια Ελληνικη μυθολογια απο τους αρχαιους, οπως ο Ομηρος και ο Αισωπος
Αντζελα Δημητριου

Το σπιτι μου το εχω κανει υπεροχο, κανονικο μαυσωλειο
Αντζελα Δημητριου

Η νυχτα ειναι πιο λαμπερη απο την μερα, λογω τα φωτα
Αντζελα Δημητριου

Η παρασταση αυτη με ξαναεκανε παιδι παλι απο την αρχη... αλλα ειμαι παιδι
Αντζελα Δημητριου

Στην Τουρκια εχω πουλησει 100000 πωλησεις
Αντζελα Δημητριου

-Υπογραψατε για τις ταυτοτητες;
-Οχι, δεν ηξερα που να παω. Ρωτησα να μου πουν αλλα δεν μου ειπε κανεις
Αντζελα Δημητριου

-Πως διατηρειτε την σιλουετα σας;
-Τρωω ειδη υγιεινης
Αντζελα Δημητριου

-Μα δεν τιθεται θεμα
-Οχι, το τιθω εγω
Αντζελα Δημητριου

Απο τους εν ζωη καλλιτεχνες, χαρηκα που συνεργαστηκα με τον αειμνηστο Στελιο Διονυσιου
Αντζελα Δημητριου

Εχω τοσα πολλα ρουχα που ειναι αδυνατον να τα τακτοποιησω μονη μου.
Αυτη ειναι δουλεια της γκαρνταρομπιστ
Αντζελα Δημητριου

Οταν το καμαρινι της γεμισε με κατσαριδες, ειπε:
-Να φωναξουν τον απολυμαντερ
Αντζελα Δημητριου

Θαυμαζω πολυ τον Γκαντι. Εκανε τοσα για την Κινα
Αντζελα Δημητριου

Απο νεους, μου αρεσουν, η Τσαλιγοπουλου, ο Μπασης, η Πρωτοψαλτη...
Δεν ειναι νεα καλλιτεχνης η Πρωτοψαλτη; Ε δεν ειναι και γερασμενη η γυναικα
Αντζελα Δημητριου

Με κατηγορουν οτι εχω αυλη. Και αυτο μου το προσαπτουν. Αφου εχω μικρο παιδι, που θα παιζει;
Αντζελα Δημητριου

Για μενα οι θαυμαστες μου, κοβουν τις φλεβες μου
Αντζελα Δημητριου

Δεν εχω ενα σωματοφυλακα, εχω δυο, γιατι φοβαμαι και τους εχω για μια ωρα αναγκης. Τον κακομοιρη τον John Lennon πως τον φαγανε δηλαδη;
Αντζελα Δημητριου

7Demons είπε...

Δαιμόνια τέλος..."Γιατί επιτέλους,πρέπει να βγώ απ΄αυτό το τσακισμένο σπίτι./Πρέπει να δω λιγάκι πολιτεία-όχι,όχι το φεγγάρι-/την πολιτεία που όλους μάς αντέχει στη ράχη της/με τις μικρότητες μας,τις κακίες,τις έχτρες μας/με τις φιλοδοξίες,την άγνοιά μας και τα γηρατειά μας/ν΄ακούσω τα μεγάλα βήματα της πολιτείας,/να μην ακούω πιά τα βήματά σου/μήτε τα βήματα του Θεού,μήτε και τα δικά μου βήματα.Καληνύχτα."

Ιφιμέδεια είπε...

Καλά βρε δαίμονα, πώς μας παρατάς έτσι σύξυλους και φεύγεις; Τι τρόπος είναι αυτός; Μήπως σε πήραμε από τη μούρη (ε, λίγο), μήπως σε θυμώσαμε (ε, κομμάτι). Καλέ κάτσε έχει κι άλλο...