Τρίτη 11 Απριλίου 2006

H Henriette είναι ερωτευμένη με την έμπνευσή της

(Η Henriette Vogel προς τον Heinrich von Kleist)

Βερολίνο, Νοέμβριος 1811

Χαινριχ μου, αρμονικέ μου, παρτέρι μου από υάκινθους, αυγή μου, λυκόφως μου, γλυκέ μου ωκεανέ, αιολική μου άρπα, τριανταφυλλώνα μου, ουράνιο τόξο μου, μικρό παιδί στην αγκαλιά μου, αγαπημένη μου καρδιά, χαρά μέσα στον πόνο μου, αναγέννησή μου, λευτεριά μου, σκλαβιά μου, Σάββατό μου, χρυσό μου δισκοπότηρο, ατμόσφαιρά μου, ζέστα μου, λογισμέ μου, ποθητέ μου εκεί ψηλά κι εδώ κάτω, πολυαγαπημένο μου αμάρτημα, παρηγοριά των ματιών μου, η πολυτιμότερη απ'τις έγνοιες μου, η πιό όμορφη απ'τις αρετές μου, καμάρι μου, προστάτη μου, συνείδησή μου, δάσος μου, λάμψη μου, κράνος μου και ξίφος μου, μεγαλοψυχία μου, δεξί μου χέρι, ουράνια σκάλα μου, Αι-Γιάννη μου, ιππότη μου, τρυφερέ μου ακόλουθε, αληθινέ μου ποιητή, κλαίουσα ιτιά μου, κυριέ μου κι άρχοντά μου, ελπίδα μου κι απόφασή μου, πολυαγαπημένε μου αστερισμέ, μικρέ μου χαδιάρη, απόρθητο κάστρο μου, ευτυχία μου, θάνατέ μου, πυγολαμπίδα μου, μοναξιά μου, όμορφο καράβι μου, ρεματιά μου, ανταμοιβή μου, Βέρθερέ μου, Λήθη μου, κούνια μου, θυμίαμα και μύρο μου, φωνή μου, κριτή μου, τρυφερέ μου ονειροπόλε, νοσταλγία μου, καθρέφτη μου χρυσέ, ρουμπίνι μου, αυλέ μου, αγκαθωτό στεφάνι μου, χιλιάδες θαύματά μου, δάσκαλέ μου, μαθητή μου, σ'αγαπώ περισσότερο κι απ'όσο μπορώ να φανταστώ. Η ψυχή μου σου ανήκει.

Εριέττα

Υ.Γ. Η σκιά μου το μεσημέρι, η πηγή μου μέσα στην έρημο, η καλή μου μητέρα, η θρησκεία μου, η εσωτερική μου μουσική, φτωχέ μου άρρωστε Χάινριχ, αρνάκι μου πασχαλινό, τρυφερό κι άσπρο, Ουράνια Πύλη μου.
Ε.


[M. Tournier, Kleist ή Ο Θάνατος ενός ποιητή, στο: Χάινριχ φον Κλάιστ, 4 νουβέλες, μτφ. Θ. Δασκαρόλης, εκδ. Άγρα]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ax ax ax αυτοί οι μεγάλοι έρωτες Ιφιμέδεια μου!

80'ς wow!!!