Τετάρτη 16 Απριλίου 2008

To know us (even) better

Εδώ και λίγες μέρες η Στάσσα είχε την ευγενή καλοσύνη να με καλέσει σε ένα ακόμη ευλογοπαίγνιο, αλλά δεν είχα βρει το χρόνο να ανταποκριθώ. Όταν όμως έλαβα και κυβερνητική εντολή, κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να το καθυστερώ περισσότερο.

Ιδού λοιπόν, to know us even better.



Όνομα: Ιφιμέδεια



Γενέθλια: εδώ



Ζώδιο: εδώ



Χρώμα μαλλιών: εδώ


Χρώμα ματιών:



















Έχεις ερωτευτεί ποτέ?
Ε, ναι, μπορείς να το πεις κι έτσι




Είδος μουσικής που ακούς: Ιαπωνική παραδοσιακή μουσική.



Αγαπημένος Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: H Magica de Spell



Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Η Αρχοντία στο Sydney και η Kim στο Berkeley (δεν ξέρω ποιά είναι πιό μακριά)



Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Υπολογίζω αμέσως σε πόσες ώρες θα μπορέσω να ξανακοιμηθώ.



Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Την τσαχπινιά μου



Τί έχεις στον τοίχο σου? Ένα ισοσκελές τρίγωνο που έχει σχηματιστεί από υγρασία.



Τί έχεις κάτω απ’ το κρεβάτι σου? Σκόνη.



Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες? Θα προσπαθούσα φιλότιμα να μην πάθω έμφραγμα.



Αγαπημένος αριθμός: 6



Αγαπημένο όνομα: What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet
(W. Shakespeare, Romeo and Juliet, II, ii, 1-2)



Τα χόμπι σου: http://www.iphimedea.blogspot.com/, http://fantastic80s.blogspot.com/



Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Στο Λονδίνο και να πίνω καφέ με την Xilaren.



Μια ευχή για το μέλλον: Να γίνω εισοδηματίας (χωρίς να εργάζομαι).



Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Στην εποχή που με λάτρευαν.



Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Εντάξει, το πήρα.



Αγαπημένο λουλούδι: εδώ



Αγαπημένη παλιά σειρά: εδώ



Αγαπημένη ταινία: εδώ Χ7


Αγαπημένο τραγούδι: εδώ



Aγαπημένο βιβλίο: Ιζούμι Σικίμπου, 300 ερωτικά ποιήματα, μτφ. Α. Μακρυδημήτρη (Πρόσπερος 1994). Όχι τόσο για το περιεχόμενο, όσο για την αφιέρωση στο αντίτυπο. Είναι το πολυτιμότερο αντικείμενο που έχω.



Αγαπημένο ζώο: Μα, θέλει και ρώτημα; Φυσικά το chow chow !!



Αγαπημένο ρούχο: άρπες.



Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Ο Δάσκαλός μου



Αγαπημένο χρώμα: Αυτό της γραμματοσειράς εδώ.



Αγαπημένο φαγητό: Όταν έχει κανείς τα κιλά μου η ερώτηση ενέχει ένα βαθμό ειρωνίας. Απαντώ λοιπόν κι εγώ ευθαρσώς και στον πληθυντικό: τα παγωτά!



Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι? Με την κούκλα Shelly.



Κακή συνήθεια: Να λέω αυτό που σκέφτομαι όταν δεν πρέπει και να μην το λέω όταν πρέπει.



Xαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Η υπερβολική υπομονή.



Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Η υπερβολική υπομονή.

(παραλίγο να απαντήσω σαν τις στάρλετ η μεγάλη μου ειλικρίνεια!)


Συνηθισμένη ατάκα: Η κονσέρβα σου έχει πάρει πολύ αέρα
(δανεισμένη από το κινηματογραφικό αριστούργημα Λαλάκης ο Εισαγόμενος, την απευθύνει η Κατερίνα Γιουλάκη στον Νίκο Παπαναστασίου)



Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις, αν δεν έκανες αυτήν που κάνεις τώρα: εδώ



Μεγαλύτερος φόβος: Η εξαθλίωση.



Η καλύτερη pizza: Είναι αυτή που δεν φάγαμε ακόμη.



Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι…: Κατά κανόνα μαλλιαρά.

Προσκαλώ με τη σειρά μου τον Πρόβατο

13 σχόλια:

Provato είπε...

κάτι ήξερα εγώ που νιώθω θορυβημένος όλη μέρα και δεν μπορούσα να το εξηγήσω. τι να πω, ότι θα με έχωνες και εσύ δεν το περίμενα.


έχω ΚΑΤΑθορυβηθεί. έτσι βρε φέρονται οι συγγενείς;

ας είναι.


τουλάχιστον ανακάλυψα το μάησπέης του μήστερ μπούτια. ας είναι. xxx

Provato είπε...

α, τώρα το είδα, mind you. όχι το πρωί. κάτι λέει αυτό για την αδελφική τηλεπάθεια.

twilight zone λέγεται αυτό στο χωριό μου.

Provato είπε...

εκτός από σένα με έχωσε και ο marvin the martian με τον οποίο σου έχω πει τι κοινό έχετε... (αλπίζω να θυμάσαι...)

how twilight zone is that?????

HOW TWILIGHT ZONE IS THAT ΚΣΑΝΑΡΟΤΌ.

Ιφιμέδεια είπε...

Παιδί μου ειναι να μην θορυβηθείς με τόσες προσκλήσεις;

Κι εγώ θορυβήθηκα γι'αυτό ανασκουμπώθηκα και έκατσα κι έγραψα (δηλαδή το έπηξα στα λινκ, τέλος πάντων).

Πρέπει να δω τι τρέχει με αυτόν τον αρειανό τύπο. Μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον.

Περιμένω με πολύ ενδιαφέρον τις αποκαλύψεις σου. Ειδικά σε ερωτήσεις τύπου αγαπημένο χρώμα, κατοικίδιο, κλπ. που λένε τόσα μα τόσα πολλά για το ποιόν ενός ανθρώπου.

τιρουρίρου, τιρουρίρου, τιρουρίρου (μουσική twilight zone)

Provato είπε...

ναι, αλλά δεν νομίζω γλυκειά μου:


δεν είναι "τιρουρίρου, τιρουρίρου, τιρουρίρου" αλλά

τιρουρίρου, Ριρουρίρου, Ριρουρίρου!

με ροοοοο ρο ρο ρο ρο, γκέγκε;


κελ βλαχάρ. πάλι κατάφερες να καταθορυβηθώ.

Provato είπε...

α, και πήγαινε γρήγορα να αφήσεις σχόλιο (έξυπνο, αν έχεις την καλωσύνη...) στο ποστ ΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥΜΟΥ με την άρση μορών γιατί αυτό το 19 εδώ μου κάθεται και δεν μπορώ να σκεφτώ τι να γράψω πια. γρήγορα, αν δε με στηρίξει η σεπαρέητηντ ατ μπίρθ ποιος θα με στηρίξει'

Ιφιμέδεια είπε...

Καλέ τι απαιτήσεις είναι αυτές και είμαι νηστικό το έρμο;

Ας όψεται που πέρασα από του Μάρβιν και πήρα τη δόση μου από Νότη Βολανάκη!

Ετοιμάσου. Σου'ρχομαι.

(άκου δεν είναι τιρουρίρου και είναι ρίρουριρου. mon dieu!)

stassa είπε...

Την Ειλείθυια την ήξερα. Αυτή η ΠΙ - ΠΙ - ΤΟΥ - ΝΑ, ποιά είναι; Με κόλλησες με αυτό το λινκάκι! Με τη γλώσσα των Μινωιτών κυρίως...

Για το ισοσκελές τρίγωνο στον τοίχο σου, τί να πώ, μ' εσάς τους ανθρώπους που σκέφτεστε με μαθηματικό τρόπο, έχω μείνει άφωνη πια. Όπως μια φορά που ήμουνα με την αγάπη μου και πηγαίναμε ποδαράτα Πλατεία Αμερικής από Αχαρνών και μου λέει "πάμε από 'δω, γιατί είναι η υποτείνουσα". Εγώ γιατί δεν μπορώ να σκέφτομαι έτσι, μπορείς να μου πεις; Ε; Ε.

Α, έχουμε και το ίδιο χρώμα μάτια. Κι είσαι και ψάρι, ε; Ά ρε νερό.

Κι είσαι και Τρέκι... :D

Ιφιμέδεια είπε...

Καλημέρα ξανά!

Τελικά είδες κάτι μαθαίνει κανείς από τα μπλογκοπαίχνιδα!
(Δεν το είχα σκεφτεί ότι σκέφτομαι με μαθηματικό τρόπο, αλλά δεν το αποκλείω κιόλας. Λογικό μάλλον; Αλλά και παράλογο. Μπερδεύτηκα...)

7Demons είπε...

Γιατί κατά κανόνα μαλλιαρά?

Εμείς είχαμε για pet ένα σαλιγκαράκι...

Ιφιμέδεια είπε...

Κι εγώ ψαράκι. Αλλά δεν είμαστε ο κανόνας ;)

Καλό Σ/Κ

Xilaren είπε...

ok, 8a diakopta kai ti diaita na skisoume merika muffins :)

Ιφιμέδεια είπε...

Εννοείται!!!