Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2007

Ανταπόκριση από το μέτωπο





Όπου μέτωπο, το φτωχό πλην τίμιο σπιτάκι μας....

Πυρετώδεις προετοιμασίες, φωτάκια, κούραση, τηλέφωνα με φίλους, συναντήσεις, γεύματα, πολλά γλυκά (yes, yes, yes!).

Μόλις καθάρισα ρόδι γιά τις αυριανές σαλάτες και τα γλυκά μου και πριν εφορμήσω να προετοιμάσω το κοκκινιστό είπα να ανεβάσω αυτές τις φωτογραφίες από το σπίτι μας γιά έναν αγαπημένο φίλο blogger. Αφού δεν τον έχω εδώ να αποθαυμάσει ιδίοις όμμασι, είπα να στείλω ανταπόκριση!



Όλοι εσείς εκεί έξω που είστε μόνοι, άρρωστοι, λυπημένοι, κι ίσως-ίσως όλα τα παραπάνω, εύχομαι να βρείτε γρήγορα συντροφιά, ίαση και χαρά.

6 σχόλια:

7Demons είπε...

Χρόνια πολλά,καλά,υγιή,ευτυχισμένα και δημιουργικά κούκλα μας!!!




υγ.Και ΝΑΙ.Γιορτές είναι.Έχουμε όλοι δικαίωμα στα γλυκά!
Σλούρππππ.

enteka είπε...

yeaaa!!
:):):)

Ιφιμέδεια είπε...

Χρυσά μου Επτά,

σας ευχαριστώ πολύ γιά τα καλά σας λόγια! Αντεύχομαι από καρδιάς. Συνεχίστε το θεάρεστο έργο σας...σας καμαρώνουμε.

Υ.Γ. Γιά μένα κάθε μέρα είναι γιορτή όσον αφορά τα γλυκά!!! ΧΕΧΕ!

@Έντεκα:

σας φιλώ!

Roadartist είπε...

πο πο..Χρόνια πολλά και γλυκά :)

YO!Reeka's είπε...

καλαί γιορταί αγαπητή μου, σε σένα και στον σύζυγό σου- του χρόνου τριπλοί, τετραπλοί κλπ ;)

Ιφιμέδεια είπε...

Σα ευχαριστω αγαπητέ μου καλλιτέχνη και αντεύχομαι!

Γιωρίκα μου,
χίλια ευχαριστώ!! Και σε σένα "ταχείαν την στέψην"!!