Δευτέρα 3 Μαρτίου 2008

Το Δικαίωμα στην Ανηλικίωση

36 + 1 μέρα. Ούτε μέρα λιγότερη.
Και δεν το έχω συνηθίσει καθόλου.

36 +1 μέρα... Μα, τώρα είναι πράγματα αυτά;

Κι αν είναι, δεν είναι αυτά γιά μένα! Οι άλλοι ας μεγαλώνουν όσο θέλουν, εγώ θέλω να είμαι πάντα μικρή, παιδούλα, τσαχπίνα, να μου τα συγχωρούν όλα και να λένε, αχ τι χαριτωμένη. Πες κι άλλα, κάνε μας κι άλλα, εσένα θέλουμε.

Ναι, καλά.

Τώρα θα λένε όλοι, καλά δεν ντρέπεται να ντύνεται έτσι στην ηλικία της, να μιλάει έτσι στην ηλικία της, να είναι τόσο ασόβαρη στην ηλικία της, επιστήμων άνθρωπος;


Θα μου πεις γιατί να το λένε τώρα; Αφού το λένε εδώ και καιρό. Σωστά!

Κοιτάω γύρω μου τι κάνουν οι άνθρωποι που θα έπρεπε να τους μοιάζω. Έχουν τους σωστούς φίλους, διαβάζουν τα σωστά βιβλία, έχουν πάντα την ενδεδειγμένη συμπεριφορά. Σ'αυτή την ηλικία ξέρουν πιά τι πρέπει να πουν και πώς να το πουν, θα αφήσουν το ωραίο το υπονοούμενο, θα οργανώσουν ένα αξέχαστο δείπνο. Είναι κατά κανόνα από καιρό παντρεμένοι, κάνουν παρέα με άλλα ζευγάρια, παίζουν επιτραπέζια, πάνε διήμερες εκδρομές με τα τζιπ. Τα παιδιά τους κάνουν παρέα με τα παιδιά των άλλων ζευγαριών. Γιάκιτυ γιακ!

Εγώ είμαι κοινωνικά απόβλητη, ούτε παιδιά, ούτε σκυλιά. Εντάξει μοιάζω λίγο με chow-chow, αλλά δεν γίνεται έτσι η δουλειά.
Εμένα οι φίλοι μου είναι χωρισμένοι, ανύπαντροι, ομοφυλόφιλοι, δεν ξέρω/δεν απαντώ. Αυτούς γουστάρω κι αγαπώ, αυτοί με αντέχουν.
Φοράω T-shirt με στάμπα Scarface custom-made γιά πάρτη μου από τον αντρούλη μου.
Είμαι Υπουργός Εκπολιτιστικών Διαδραστικών Δράσεων και Δρωμένων στην κυβέρνηση του Δρος Φλάντζα. Αυτό είναι το ανώτερο αξίωμα που έχω καταλάβει.

Α, μα δα! Χτυπάω με δύναμη το πόδι κάτω και προβάλλω τα στήθη μου να φανεί το μάτι το αγριωπό του Πατσίνο. Και θα ντύνομαι, και θα μιλάω, και θα συμπεριφέρομαι όπως θέλω. Ολόκληρη γυναίκα, ναι! Εγώ βροντοφωνάζω το δικαίωμα στην ανηλικίωση. Τι δουλειά έχω με όλους εσάς τους άλλους που είστε 36 +1 μέρα και φαίνεστε;

Ας είν'καλά το μπλογκ μου ρε!


Σήμερα πρωΐ-πρωΐ έκανα πρώτα αυτό που έπρεπε να κάνω καταπιέζοντας τον εαυτό μου, κι έπειτα, εγώ, η επαναστάτης χωρίς αιτία, το "αιώνιο κορίτσι", ανέβασα αυτό το ποστ-μανιφέστο της ανηλικίωσης, που το βροντοφωνάζω από μέσα μου με πολύ κουράγιο.

Μα να είστε επιεικείς. Είμαι 36 + 1 μέρα. Λίγη ακόμη ανοχή ζητάω.

20 σχόλια:

cyrus είπε...

Αφιερωμένο εξαιρετικά με πολλές ευχές από τον Π κι εμένα.

An-Lu είπε...

Εμένα με έπεισες!
Τον εαυτό σου;

Χρόνια καλά και τρελλαμένα ;-)

advocatus diaboli είπε...

Ουάου! Να ένα καταπληκτικό μανιφέστο.Εχουμε γενέθλια λοιπόν; Να τα εκατοστήσεις καλή μου. Θεότρελλα, υπέροχα, αναρχικά, γλυκά, τρυφερά, δημιουργικά χρόνια.

Xilaren είπε...

πουλάααααααααακι μου!!!

χρόνια πολλά και μύρια καλά!

μη σε νοιάζει τίποτα!

xxx

enteka είπε...

να μείνεις για πάντα ασόβαρη!
την αγάπη μου, εύχομαι υπέροχα γενέθλια (και σιγά το πολύ που είναι το 36!)

LOVE :)
άρης

varometro είπε...

Αγαπητή Ιφιμέδεια Γλύκατζη Αρβελέρ,

Αφού διαπιστώσω πως σε περνάω ακριβώς 2 ολόκληρους μήνες καθώς επίσης και μια απίστευτη ομοιότητα στο... ρόστερ των φίλων, θέλω να σου ευχηθώ από καρδιάς χρόνια πολλά και καλά!

cobden είπε...

Μαζί σου, Ιφιμέδεια :)
Xρόνια σου πολλά, να σε χαιρόμαστε και ότι επιθυμείς!!!Φιλιά!

I.I είπε...

Νομίζω θα πρεπε να ντρέπεσαι για το κοινωνικό σου status. Μα είναι πράγματα αυτά;
Να μην κάνεις παρέα με άλλα παντρεμένα ζευγάρια να κόβετε από κοινού τις φλέβες σας στα πάρκα που ξαμολάνε τα πιτσιρίκια να ξελυσσάξουν;

Αίσχος, όνειδος, ντροπή.
Παρακαλώ να με βγάλετε παρ'αυτα από τη λίστα των φίλων σας.
Υ.Γ: Χρόνια πολλά!!!!!

Ιφιμέδεια είπε...

@Cyrusgeo & Π: How appropriate!!!

Nothin ever seems to turn out right
I dont wanna grow up
How do you move in a world of fog
Thats always changing things
Makes me wish that I could be a dog
When I see the price that you pay

Ευχαριστώ!!!

@An-Lu: Ακόμα προσπαθώ! Ευχαριστώ για τις ταιριαστές ευχές.

@Advocatus Diaboli: Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τις ευχές! Αν τα εκατοστήσω όντως τελικά, έχω να τρελλάνω πολύ κόσμο ακόμα...

@Xilaren: Τσίου-τσίου! Ευχαριστώ!

@Έντεκα: Να'σαι καλά Άρη μου. Το βιβλίο είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο! κατάφερα και κρατήθηκα ως την παραμονή των γενεθλίων μου!

@Βαρόμετρο Bourdieu: Κι εσύ της ανηλικίωσης; Αφού με περνάει και κάποιος κάτι είναι κι αυτό!

@Cobden: Να'σαι καλά κι εσύ! Γράφε-γράφε!

@Ιούδας: Σιγά μη σε βγάλω. Από αυτό το κιτάπι πρέπει να προσπαθήσεις πολύ να σβηστείς! Σε φιλώ!

ou ming είπε...

Χρόνια πολλά, Ιφιμέδεια! Να φτιάξουμε τούρτα από χώμα και κλαράκια.

Ιφιμέδεια είπε...

Ευχαριστώ πολύ. Γουφ!

entelech1a είπε...

Πολυχρονη με πολλα χαμογελα..
Μην αφησεις ποτε κανεναν να σε αλλαξει..

Φιλαλήθης είπε...

Μπα δεν είναι τίποτα!
Ρώτα και εμένα που είμαι 39+2 μέρες!!!

Ιφιμέδεια είπε...

@entelech1a: και να θέλει, μπορεί;;

@Φιλαλήθης: Αχα! Ώστε λοιπόν, όχι μόνον φιλαλήθης αλλά και ομοιοπαθής!

Pastaflora είπε...

Να μιλήσουν και τα τιμημένα 40 παρά τρεις μήνες; Που κυκλοφορούν ακόμα με All Star, μπλουζάκια Motorhead και ringtones των Metallica στο κινητό;
Ηλικία ίσον εμπειρία και εμπειρία ίσον γνώση, λέει η θείτσα Πασταφλώρα. Τα 36 είναι... δέκατα! Εμείς βρισκόμαστε στη φάση του υψηλού πυρετού!
(είδες τι υπέροχο που είναι να μην σκοτώνεις το παιδί που έχεις μέσα σου;;;)

Ιφιμέδεια είπε...

Πασταφλώρα μου,

δίνεις ρέστα!! Μα δεν ξέρω αν είναι 40 παρά ή κατά τη δική μου θεώρηση 39 και 9 : ο τ έ λ ε ι ο ς πυρετός, ο πυρετός της δόξας, της λόξας και του Σαββατόβραδου βεβαίως-βεβαίως.

Με ενθουσιάσατε τώρα. ;)

Να θεωρήσω ότι είμεθα "γνώστες"; Μ'αρέσει!

Μαρκησία του Ο. είπε...

Hey! με περνάς 2 μέρες (και κάτι ψιλά σε χρόνια που δεν μετράνε καθόλου ;-)

να τα εκατοστήσεις και ό,τι ποθείς!!

:)

Ιφιμέδεια είπε...

Τόσο κοντά?! Σούπερ! ευχαριστώ για τις ευχές.

Provato είπε...

καλέεεεεεεεεεεεεεε χρόνια πολλά και καλά!!!! κάθε χρόνο όλο και ανωριμότερη να είσαι!!! ;-)

όλα τα καλά του θεού να έχεις και εσύ και όσοι αγαπάς.


και πολύ σεκσάκοι.


yo!

Ιφιμέδεια είπε...

Προβατούλη μου πολύ σε ευχαριστώ!!!! ναι, ναι, σεκσάκοι είναι η καλύτερη ευχή! Και εις τους αιώνας των αιώνων αμήν!