Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Μια γυναίκα εξομολογείται


Τον τελευταίο καιρό κλείνω λογαριασμούς, τακτοποιώ υποθέσεις. Εδώ και πολύ καιρό κάνω όλα όσα ανέβαλα εδώ και χρόνια. Από την πολύ τακτοποίηση υποθέσεων, σήμερα έκανα την μακάβρια σκέψη ότι κάπου εδώ θα μπορούσα να πεθάνω κιόλας. Αλλά, φευ, το πιθανότερο είναι ότι ο θάνατος θα διαλέξει κάποια στιγμή που θα έχω μιά ατζέντα γεμάτη υποχρεώσεις.


Ολοένα και περισσότερο συνειδητοποιώ ότι έχω βάλει σκοπό της ζωής μου να πολεμήσω την σοβαροφάνεια, την γκρίνια, την ψευτοκουλτούρα, να προωθήσω τον παλιμπαιδισμό, τον αυθορμητισμό, την γελοιότητα, το χιούμορ. Κάθε φορά που συναντώ έναν άνθρωπο που μου το παίζει πολύ σοβαρός, αμέσως σκέφτομαι με ποιόν τρόπο θα μπορέσω να τον σοκάρω. Η ανάγκη αυτή τείνει να γίνει σχεδόν ψυχαναγκαστική.



Σήμερα αγόρασα από γνωστό παιχνιδοκατάστημα μιά στέκα με κόκκινα κέρατα ταράνδου που έχουν πάνω τους κουδουνάκια. Όταν γύρισα σπίτι φόρεσα τη στέκα και έτρεχα στα δωμάτια κοτσαπηδώντας για να ακούγονται τα κουδουνάκια. Μην ξεχνάτε ότι είμαι 37 ετών. Η κίνησή μου αυτή προκάλεσε θυμηδία στην μαμά μου και τον Θ. αλλά δεν τους φάνηκε καθόλου περίεργη. Μάλλον αναμενόμενη θα έλεγα. Το κοινό μου έχει γίνει δύσκολο. Πρέπει να προσπαθώ περισσότερο.


Το ραδιόφωνο του αυτοκινήτου έχει τη δυνατότητα αποθήκευσης 5 σταθμών. Οι σταθμοί που έχω αποθηκεύσει είναι ο Ρυθμός, ο Αντέννα (που δεν ακούω ποτέ), το Τρίτο Πρόγραμμα, ο Rock FM και ο Dirty (!!).


Έκανα το εμβόλιο της γρίπης και μέχρι στιγμής νιώθω περίφημα. Η μόνη (προβλεπόμενη) παρενέργεια είναι ένα ελαφρύ οίδημα και κοκκίνισμα στην περιοχή της ένεσης. Το νοσοκομείο που πήγα είναι κατά πάσαν πιθανότητα το πιό καλά κρυμμένο δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας (με πολύ καλό προσωπικό και θαυμάσιες εγκαταστάσεις).



Έχω τύψεις για κάτι που δεν έκανα. Την προηγούμενη Πέμπτη, σε ένα άλλο δημόσιο νοσοκομείο (με εγκαταστάσεις παρόμοιες του Άουσβιτς), στο διπλανό ταμείο ένας ηλικιωμένος κύριος εξηγεί χαμηλόφωνα και ευγενικά ότι επειδή παθαίνει διαλείψεις ξέχασε να φέρει μαζί του την κάρτα του νοσοκομείου. Ο ταμίας ελέγχει το ηλεκτρονικό αρχείο (!) και του δίνει την δυνατότητα να εξεταστεί κανονικά, αλλά συγχρόνως κάνει σκηνή υψώνοντας τη φωνή του. Εν κατακλείδει, πάντα μιλώντας στον ενικό, δίνει την εντολή στον κύριο "Άϊντε πέρνα τώρα". Κι εγώ στέκομαι δίπλα, βλέπω την σκηνή και δεν κάνω τίποτα.


H εικονογράφηση της σημερινής ανάρτησης έγινε με σχέδια της Anna Maria Garthwaite (1688-1763) από τη συλλογή του Μουσείου Victoria & Albert. Η Garthwaite υπήρξε κορυφαία σχεδιάστρια υφασμάτων της Αγγλικής βιομηχανίας μεταξιού, παράγοντας περί τα 80 σχέδια κάθε χρόνο, με προτίμηση στα φυτικά θέματα.

27 σχόλια:

Γ.Π. είπε...

Καλημέρα Ιφιμέδεια μου!!!
Πολύ ωραία η ανάρτησή σου! Με άρωμα παλιού καλού ανατρεπτικού blogging...Τότε που δεν είχαν μπουκάρει στο χορό η ενημέρωση, οι πωλήσεις και ο αυτοσκοπός της αναγνωσιμότητας!
Να συνεχίσεις να παλεύεις για την ανατροπή του δήθεν και του τυπικού, η προσπάθεια σου είναι τόσο σημαντικό που αξίζει να εξελιχθεί σε κοινωνικό κίνημα!

Unknown είπε...

Μας άρεσε η θυμηδία της μαμάς και τα σχέδια της Anna Maria Garthwaite κ ιφιμέδεια μας.
Μαζί σας στον πόλεμο που κηρύξατε.

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητέ μου Καημέ,
(ιδέ την πρώτη σουρεαλιστική πρόταση της ημέρας)

είσαι πολύ γενναιόδωρος μαζί μου και σε ευχαριστώ θερμά! Δεν με φαντάζομαι ηγέτη κανενός κινήματος πάντως, είμαι πολύ τεμπέλα και ανυπόμονη για κάτι τέτοιο ;)

Ωστόσο θα συμφωνήσω ότι τα περισσότερα μπλογκ που βλέπουμε πιά είναι "ενημέρωσης", θρησκευτικά και εθνικιστικά. Μάλλον υποχωρεί ο τύπος του "προσωπικού ημερολογίου".

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητό photoartfish,

(βλ. υποψηφιότητα για βραβείο πρωτότυπου ψευδωνύμου)

χαίρομαι που σας άρεσε η ανάρτηση.

Ακολουθήστε με στον πόλεμο που κύρηξα και σας υπόσχομαι ότι θα χάσουμε (αν μη τι άλλο τον χ΄ρονο μας)!

Αβαδιστη είπε...

Τι μου θυμίσατε??? Με τη Φλοράνς να κυκλοφορούμε με σκούφους Αη Βασίλη και καπέλα μαγισσών τις απόκριες.
Κι ήμαστε και δημοσιογράφοι άνθρωποι!

Τεσπα... δοκιμάστε να φτιάξετε μελομακάρονα ή κουραμπιέδες και αρχίστε να πετάτε αλεύρια και ζάχαρες πάνω στους άλλους.

Θα τα κάνετε π*****α, θα σκουπίζετε για ώρες αλλά θα πεθάνετε στο γέλιο.

varometro είπε...

Το πρόβλημα δεν είναι το κοκκίνισμα αλλά οι παρενέργειες μετά από 10, 15 χρόνια από τα μυστικά συστατικά που έχουν κρύψει στο εμβόλιο οι Νεφελίμ και οι Αμερικανοεβραίοι σιωνιστές, προκειμένου να εμποδίσουν την ενεργοποίηση του κώδικα Ιχώρ και την παγκόσμια επικράτηση του Ελληνισμού. Απλά πράματα.

Εμένα πάντως δεν κοκκίνισε το χέρι μου αλλά είχα πονοκέφαλο για 2 μέρες...

varometro

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητή μου Αβάδιστη,

είναι φανερόν ότι με την Φλοράνς κάνετε δίδυμο καταστροφή! Εντιμότατες φίλες εν δράσει!!!

Όσο για τις ζάχαρες και τα αλεύρια, ο καθαρισμός τους έπειτα είναι η αλήθεια με κάνει να διστάζω.
Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

Ιφιμέδεια είπε...

Αγαπητό μου Βαρόμετρο,

είναι προφανές ότι εξασφαλίσαμε τον ορθολογιστικό θάνατο που μας ταιριάζει.
Καλά να πάθουμε, αφού βιώνουμε ήδη τον θάνατο του ορθολογισμού.

Viva la revolution de los emvolios!

Pastaflora είπε...

Αγαπημένη, θα ψάξω να βρω κι εγώ την καταπληκτική στέκα που περιγράφετε!
Και θα συστρατευθώ στο δίκαιο αγώνα σας!!!
Νομίζω ότι μια συνάντηση για τσάι, συμπάθεια και αποδόμηση της σοβαροφάνειας είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη!

Pastaflora είπε...

@αβάδιστη: θυμάστε τότε που είχα φορέσει το χάρτινο χριστουγεννιάτικο δέντρο στο κεφάλι μου και πέρασε ο μπος ο οποίος άρχισε να σταυροκοπιέται;;;
Μεγάλες στιγμές!!!

Ιφιμέδεια είπε...

@Pastaflora:

Τι να λέμε τώρα! Έκαστος εφ'ω ετάχθη!

Μόνο που δεν μας βλέπω για τσάϊ, αλλά για καμιά Batida de Coco που είναι και της εποχής μας!!!!!

(υπάρχουν φωτογραφίαι για το περιστατικό που περιγράφετε; Αβάδιστη, παρακαλώ αναρτήσατε!)

μ είπε...

"Κάθε φορά που συναντώ έναν άνθρωπο που μου το παίζει πολύ σοβαρός, αμέσως σκέφτομαι με ποιόν τρόπο θα μπορέσω να τον σοκάρω."

Και γω!!! Τελικά σπάνε όμως, ένα κλικ είναι μόνο.

"Όταν γύρισα σπίτι φόρεσα τη στέκα και έτρεχα στα δωμάτια κοτσαπηδώντας για να ακούγονται τα κουδουνάκια. Μην ξεχνάτε ότι είμαι 37 ετών."

lol!!! Και τί πάει να πει αυτό δηλαδή;;; Στα 37 δεν μπορείτε να χοροπηδάτε;;; Τι ηλικιακός ρατσισμός είναι αυτός!

Ιφιμέδεια είπε...

@Μάνος:

1. Δεν είμαι σίγουρη ότι σπάνε εύκολα. Εμένα μου φέρνουν συχνά αντίσταση με το ύψωμα φρυδιών και το υποτιμητικό παγωμένο βλέμμα. Μήπως θέλω σεμινάρια;

2. Στα 37 και με τα κιλά μου οι αρθρώσεις δεν είναι όπως παλιά. Διαμαρτύρονται οι αγύμναστες, αλλά κάνω ότι δεν ακούω!

7Demons είπε...

Η σοβαροφάνεια δεν είναι παρά η τσατσά στο σεμνείο του καθωσπρεπισμού και το μόνο που ξέρει είναι να ξεπουλά ευτέλεια.
Ζήτω! λοιπόν στα μέσα μας παιδιά,
Ζήτω! στις αλαφροΐσκιωτες διαθέσεις μας, κόντρα σε ρόλους στεγνούς που από πάντα δεν μας ταίριαζαν!

(αχ εσύ και τα καλόγουστα,διαχρονικά σχέδιά σου...)

(Λατρεμένη μας, κάνατε το εμβόλιο???!!!)

Ιφιμέδεια είπε...

@7 δαιμόνια:

Αχ, εσείς, οι θιασώτες του λόγου του Όσκαρ Ουάϊλντ. Πότε θα θησαυρίσω τους ορισμούς σας από τα σχόλια των ατυχών μου αναρτήσεων να τα φέρω στο φως, δεν ξέρω.

Βεβαίως ναι, το έκανα! And I lived to tell it (προς το παρόν δηλαδή...)

μ είπε...

Εκεί που δεν το περιμένουν βγάλ'τους τη γλώσσα. Και ξαναβάλτη μέσα γρήγορα σα να μην έγινε τίποτα. Και κοίτα τους στα μάτια.

Πάντα πιάνει.

;)

DonnaBella είπε...

μαζι σας στον αγωνα κατα της σοβαροφανειας. επισης, αυτο με τις αρθρωσεις, με αγγιξε - τα'χω τσακισει τα γονατα μου τοσα πεςσιματα, και μου διαμαρτυρονται..παρ'ολα αυτα, μπορω να πω οτι ενα καλο χοροπηδημα ειναι παντα ψυχοσωτηριο!

Tanila είπε...

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ χριστουγεννιάτικα κέρατα!!
΄Η έστω καπελοδέντρο!

enteka είπε...

τι ωραία εικονογράφηση (για τα ποστ σου ας μη τα ξαναλέμε...)

Ιφιμέδεια είπε...

@Μάνος:

Γίνεστε επικίνδυνος. Κακώς μου λέτε τέτοια κόλπα.
Διότι πολύ απλά, θα τα εφαρμόσω!

Ιφιμέδεια είπε...

@DonnaBella:

Αν είστε της κλάσεώς μου (που λέγαν και οι παπούδες) τότε με νιώθετε!!!!

Ιφιμέδεια είπε...

@Tanila:

Α, μα, μην απελπίζεστε! Το μόνον εύκωλον! Η αγορά είναι γεμάτη κέρατα (ομού μετά και άνευ κωδώνων)!

Ιφιμέδεια είπε...

@Έντεκα:

Είναι η ζάχαρη που βάζω στο κουτάλι για να πάει κάτω η λιωμένη ασπιρίνη.

YO!Reeka's είπε...

ιδέα: βάλε κέρατα ταράνδου και βγες γυμνή στο σύνταγμα να μαζέψεις σκουπίδια. και σημασία να μη σου δώσουν, θα έχεις επιτελέσει κοινωνικό έργο
:)

Ιφιμέδεια είπε...

@Υο!reeka's:

As much as I appreciate your original idea...
άσε μας ρε Γιωρίκα που θα ξεβρωμίσω εγώ την Αθήνα!

monoprint είπε...

Μας χρειάζεται μια βόλτα με το ποδήλατο, για να ξεσκουριάσουμε και εμείς και αυτό.

Ιφιμέδεια είπε...

Εγώ πάλι ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο που με οδήγησε να ανακαλύψω το δικό σας μπλογκ!!