Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2006

Οι ποιητές. Έτσι απλά.

Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι παρεξηγημένοι.
Κάποια αγόρια αιχμαλωτισμένα στην "σκληρή" εικόνα τους, που νιώθουν τους ώμους τους να βαραίνουν κάθε που πρέπει να παίξουν το ρόλο του Άντρα.

Υπάρχουν όμως και οι ποιητές. Οι άνθρωποι που ανοίγουν τα φτερά τους, ανοίγουν τον ψυχισμό τους στην φύση και αγκαλιάζουν το Αιώνιο.

Υπάρχουν και οι άνθρωποι της φύσης. Αυτοί που δεν διστάζουν να ανέβουν τις ψηλότερες κορφές, να αφεθούν, να νιώσουν. Σαν αχλαδάκια να ωριμάσουν.

Για τον φίλτατό μου Pascal
Ό,τι μοι έδειξε την οδόν.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ!!!!


Είστε Ο Λ Ο Ι τρελοί εδώ μέσα!!!!


Αι σιχτίρ πια!!!!

pascal είπε...

Ω, μας σας ευχαριστώ. Δεν ήταν ανάγκη τέτοια αφιέρωσις.

Ανώνυμος είπε...

Ναι ναι πες μας και ντιγκιντάγκες τώρα.
Τι θα πει τώρα «αιχμάλωτοι στην σκληρή εικόνα τους»;
Να σταματήσουμε να διαβάζουμε
«Αποδυτηριάκια»; Να παριστάνουμε τη γαρδένια τη μαραμένη; Να κρύβουμε το μπρουτάλ γιατί δεν είναι κοινωνικά αποδεκτό και του δημιουργεί προβλήματα στις κοινωνικές σχέσεις και το λάιφστάιλ;

Ιφιμέδεια είπε...

@nonprivatelife: Ναι! Λες και δεν το'ξερες!

@Pascal: Ω μα πως! Άλλωστε τα λόγια μου είναι μόνον συνοδευτικά των εικόνων.

@Sykofantis Bastouni: Μα πατήστε επιτέλους τα λινκς πάνω στις λέξεις να δείτε τις προτάσεις μας!!!!

Ανώνυμος είπε...

Αστειευόμουν κοκόνα μου είναι υπέροχες οι ποιητικές σας προτάσεις .
Σαν φύση θέση φαλλοκράτης την ποίηση την κρατώ για πιο ιδιωτικές στιγμές

SKANDALOS είπε...

Καλημέρα, ζητώ συγνώμη για την μη εμφάνιση κάποιων φωτογραφιών μου από την προηγούμενη κατάσταση του ιστότοπού μου.
Τον άλλαξα ριζικά και οι συγκεκριμένες φωτογραφίες όπως san axladaki κτλ, δεν εμφανίζονται, θα τις αναρτήσω πάλι με διαφορετική διάταξη και σε slide show εμφάνιση.
Για να είμαι ειλικρινής με άρεσε η διασύνδεση των φωτογραφιών μου με αυτό εδώ το μέρος.
Χαιρετώ σας.
www.evanrizo.com

Ιφιμέδεια είπε...

Φίλτατε, σας ευχαριστώ που μπήκατε στον κόπο να με ενημερώσετε γιά τις αλλαγές σας.
Σας εύχομαι κάθε επιτυχία στις νέες ιστολογικές-ποιητικές αναζητήσεις σας.

Καλές γιορτές,

Ιφιμέδεια